Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

8.8.22

Dneska jen krátce

Bojovala jsem. Musela jsem a chtěla jsem. Občas jsem i vyhrála.
Na statku jsem strávila celý den. Pomáhala jsem s příměstským táborem. Na jízdu a výcvik jsem měla až později večer.
Nachystala jsem si Artura. Překvapivě mi šel vstříc. Pěkně jsem ho vypucovala, ocajkovala a šlo se na jízdárnu. Chvíli jsem jezdila jako druhá, ale pak jsem vedla a bojovala. Kolem celé jízdárny, diagonálou změnit směr, v kruhu změnit směr, velký kruh a naklusat. To se mi dneska dařilo lépe, ale nebyla jsem schopná Artura v klusu udržet. Ale myslím, že jsem jednou objela v klusu většinu jízdárny. Celou jsem určitě nezvládla.
No, nakonec vykrokovat, dneska na jízdárně, a pak odcajkovat a vypustit do ohrady.
Artušovi dneska zachutnalo moje tričko. Půl zad mi oslintal. O kalhotách ani nemluvím a málem mi sežral mobil. Ten byl ve stejné kapse jako pamlsky. Mobil to přežil, pamlsky však ne.
Uklidila jsem ještě jízdárnu a podržela Orpheu. A to už byl večer a já mám za sebou jeden úžasný den s koňmi.
Vaše dokonale unavená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené