Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.5.22

Četba březen, duben 2022

Nějak jsem zase na něco zapomněla. Zapomněla jsem napsat seznam přečtených knih. Naštěstí to jde tady vydat i zpětně, jak jsem se ujistila včera večer, kdy jsem vydala dva články o dvou krásných výročí.
A teď k té četbě.
Měsíce to byly trochu plodnější na četbu. Asi bylo více času, nevím. Přečetla jsem 28 knih. Znovu jsem otevřela knihy od Tolkiena, tentokrát přesně 25. března. Vzala jsem to pěkně popořadě a skončila jsem 18. dubna. 
A teď už ten seznam.

1. Světlo elfů, kniha první – Berhnard Hennen (E-kniha)
2. Čtvrtý věk – John Ronald Reuel Tolkien
3. Alea, dívka moře, Barevné vody – Tanya Stewnerová
4. Alea, dívka moře, Tajemství oceánů – Tanya Stewnerová
5. Alea, dívka moře, Síla přílivu – Tanya Stewnerová
6. Alea, dívka moře, Poselství deště – Tanya Stewnerová
7. Světlo elfů, kniha druhá – Bernhard Hennen (E-kniha)
8. Příručka pro školy v době katastrofické události – dokument MŠMT
9. Vzdělávání ukrajinských dětí v ČR – dokument MŠMT
10. Alea, dívka moře, Řeka zapomnění – Tanya Stewnerová
11. Old Surehand I. díl – Karel May
12. Old Surehand II. díl – Karel May
13. Františkánská Máří Magdaléna – Libor Rösner
14. Muž, který sázel stromy – Jean Giono
15. Modlitba s Biblí v ruce – Angelo Scarano
16. Syn lovce medvědů – Karel May (E-kniha)
17. Silmarillion – John Ronald Reuel Tolkien
18. Hobit, aneb Cesta tam a zase zpátky – John Ronald Reuel Tolkien
19. Pán prstenů, Společenstvo prstenu – John Ronald Reuel Tolkien
20. Pán prstenů, Dvě věže – John Ronald Reuel Tolkien
21. Pán prstenů, Návrat krále – John Ronald Reuel Tolkien
22. Nedokončené příběhy Numenoru a Středozemě – John Ronald Reuel Tolkien
23. Královna elfů, kniha první – Bernhard Hennen (E-kniha)
24. Bridgertonovi, Vévoda a já – Julia Quinnová
25. Duch Llana Estacada – Karel May
26. Zlatka nezbednice – Věra Řeháčková
27. Zlatka, děvče od koní – Věra Řeháčková
28. Zlatko, a co láska? – Věra Řeháčková

Je tam i pár dokumentů, co jsem musela číst kvůli práci.
A jednu knihu mám rozečtenou. Jedná se o druhou knihu Královna elfů od Bernhard Hennena.
Vaše čtoucí Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené