Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

18.9.21

Překvapivé zjištění

 Dneska jsem koukala na šestý díl Zaklínače z roku 2002.
Je to polský seriál, na který jsem kdysi dávno narazila v televizi a nahrála si poslední dva díly. Sapkowského jsem v té době neznala a ještě dlouho po tom nečetla. Na knihu Zaklínač jsem narazila až na střední škole.
No a jak jsem se dneska dívala na díl Calanthé zjistila jsem, že tento díl se natáčel v Malborku. A já tam co? Přece byla. Udělala jsem si Printscreen ze seriálu. Možná najdu i podobou fotku pro srovnání.

Takže takhle to vypadalo v seriálu.
A takhle ve skutečnosti.
Je to trochu jiný pohled, ale je to stejná studna. A je tam i víc záběrů z té nádherné gotické stavby. Jednou bych se tam chtěla znovu podívat, protože jsem měla pocit, že jsem měla na celou tu impozantní stavbu málo času. V tomto místě jsem už hodně chvátala. Tohle je tzv. vyšší hrad.
Vaše nadšená Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené