Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.6.21

Tak jo...

... druhá státnice je za mnou. Úspěšně. Hurá.
Už mi tedy k druhému magisterskému titulu chybí jen diplomka. Ta bude (snad) určitě v lednu. Ještě musím něco málo dopsat, upravit a vyfotit.
A nedopadlo to špatně. Čekala jsem, že to bude horší.
V pondělí byla morálka. Zvládla jsem ji s Déčkem. A dnešní dogmatiku jsem zakončila známkou C. Na červený diplom nehraju. Vytáhla jsem si otázku č. 4, Spásonosné události Ježíšova života. Krásná otázka. Hned po křtu jsem ji chtěla. Lepší než první otázka. Tahle se dala aspoň trochu opsat z Katechismu.
Zkouška byla zvláštní i tím, že jeden  ze zkoušejících byl přítomen on-line. To jsem ještě nezažila a byla to zajímavá zkušenost.
Takže zkoušky jsou za mnou. Teď je přede mnou zasloužená odměna ve formě Silmarillionu a taky příští týden Svatoboru.
Jdu si číst.
Četbě zdar.
Vaše ze dvou třetin Mgr. Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené