Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.4.21

Teď bych si chtěla...

...pořádně zahrát na flétny, housle a violu.
Mám chuť hrát, ale nemám na to prostor. Čas je taky, chuť jasná, ale nejsem doma sama.
Zítra si snad zahraju aspoň chvíli na violu. Housle jsou ve škole a tam taky zůstanou do pondělka, možná až do pátku. Ještě uvidím.
Mám chuť si oblíct historické šaty, trochu v nich chodit a fotit se. Jít si zastřílet z luku. Ale mám smůlu.
Teď při poslechu Two steps from hell mám největší chuť hrát. Škoda, že letos asi zase žádný koncert nebude. Loni taky nic nebylo. Moje hudební duše strádá. Zase ztrácím kus sebe. Aspoň to tak vnímám. Je mi odepřena další oblíbená činnost. Není první a není ani poslední. Bohužel.
V poslední době mě nic netěší. Kromě toho, že mám čočky a nový kabát z té modré vlny, co jsem si nedávno koupila. Střih podle mě.
Vaše smutná a nehrající Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené