Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

7.4.21

Nakonec byla i vycházka

Po sněžení se dneska udělalo pěkně. A jelikož jsem potřebovala vyfotit jeden kříž do diplomky, tak jsem šla pěšky.
Bylo krásně. Jen teď doufám, že jsem se nenadýchala moc čerstvého vzduchu. Vím, co to se mnou jednou udělalo. Skoro jsem skončila v nemocnici.
Ale teď se pochlubím nějakou tou fotkou. Protože se mi chce psát a chlubit se. Za chvíli se mi bude chtít spát.
Moc jsem nefotila. Jen jedny boty (potřebuji trochu prošlápnout nové pohory, už od loňska).
A trocha sněhu neuškodí. I tak mě z nich bolí pata. Nevíte, co s tím?
Trocha sněhu v botách.  Po dnešní chumelenici.
Takhle to vypadalo při chumelení. To první je prosím "vločka", druhé je náš stůl nachystaný na posezení u kávičky venku.
Pár metrů od zahrady, o několik metrů výše nad mořem než je naše terasa. A je to u sousedů.
Pohled na Kuklu se sněhovými mraky. Pochybuju, že z nich pršelo. Vypadaly spíš na sníh.
Tak jsem se vykecala (čti vypsala). A pochlubila se dnešními fotoúlovky.
Vaše procházkou osvěžená Vanimaré

P. S.: Měla bych chodit na procházky častěji, je to úžasný. Člověk si pročistí hlavu.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené