Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

30.3.21

Zase...

... jsem utrácela. Jsem hrozná.
Ale mám z toho radost.
Kromě knih, které za chvíli představím, jsem si objednala i barvy, obálky, malé kolíčky a barevné lepící pásky.
Barvy na kamínky, doufám, že budou dobré. Bílá, stříbrná a zlatá.
Obálky, pásky a kolíčky.
A knihy. Jsou jen tři.
Prvně známý Destrukční deník. Stihla jsem popsat jednu stránku. Autorka je Keri Smithová.
Další je kniha Tolkienův svět. O ní jsem ještě neslyšela, ale viděla jsem ji na e-shopu, tak jsem ji musela mít. Za chvíli nebudu mít kam dávat ty knihy od Tolkiena a o Tolkienovi.
Kniha je bohatě a nádherně ilustrovaná.
A poslední kniha je od Tolkiena Nimralův list a jiné příběhy. To byla výhra, protože jsem zjistila, že tam jsou všechny Pohádky, Tulák Rover a Příhody Toma Bombadila.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené