Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.3.21

Dnešní fotoúlovek

Mám chuť psát, mám chuť se podělit o blbost.
Kromě toho, že jsem si po dlouhé době aspoň trochu zašermovala, tak jsem fotila i blikající autíčka z okna. Nevím, co se tam stalo, nevím, kdo tam byl. Každopádně mně to blikalo do okna. Prvně jedno auto, později dvě, podle taťky i tři.
A teď už fotka. Nejspíš na nich nic moc neuvidíte, ale zkusila jsem. 
Vzdálenost: cca 600 m.
Teď jsem si vzpomněla, že jsem kdysi psala slohovou práci o sobě. Psala jsem o svých vlastnostech a jednou z nich byla senzacechtivost. Zřejmě mi to zůstalo dodneška. Škoda, že nevím, kde ta práce teď je.
Vaše senzacechtivá Vanimaré

P. S.: O půl deváté to skončilo a zhaslo.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené