Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

19.3.21

Balíček a ....

...druhý článek za den. Nějak se překonávám.
Musela jsem v tom sněhu na poštu. Dorazil mi balíček s knihami na rozvoj kreativity. Jelikož ta poslední dobou nějak upadá, aspoň u mě, tak si snad tímto pomůžu. Knihy došly čtyři. Tak je teď trochu představím.
První tři jsou od René Nekudy. (Teď doufám, že jsem to vyskloňovala správně. V poslední dobou s češtinou trochu bojuju.) René Nekuda je lektor tvůrčího psaní. V týdnu jsem absolvovala jeho webinář o psaní ve škole. A na jeho stránkách jsem si vyhledala jeho publikace. Zařazuji ho za Markétu Dočekalovou. Markéta Dočekalová má ve svých knihách i teorii a René Nekuda hlavně tu praxi. Že by třetí vysoká? Ne, nemám na to, hlavně ne v této šílené době. Navíc oba vyučují v Praze.
A teď už jdu na ty knihy.
První je Restart kreativity. Má hrozně moc stran. Není to číslované. 
Je pěkně tlustá. Doufám, že ještě nabyde mým psaním.
Druhou knihou je Kreativní zápisník. Má taky moc stran. Nečíslovaných.
Třetí je Příběhostroj. Ten mám spíš pro děti na sloh. Stránky nejsou číslované.

Musím s dětmi ještě chvíli počkat, až budou starší. Teď v první třídě to moc nepůjde. Dobrá je tak třetí třída. To už mám vyzkoušené. Dvakrát.
A poslední je Motivační zápisník. Autora nějak nemůžu dohledat.
Ten je hlavně pro mě a bude mi neustále zabírat místo v kabelce, batohu...
To je zajímavé, že většinou mám problém vydat dva články za týden a dneska už mám druhý. Asi z té radosti z nových knih.
Pokud máte problém s kreativitou, jako já, tak bych neváhala. Všechny knihy jsou krásně, možná trochu divoce, graficky zpracované. Každopádně se na své výtvory a výplody fantazie těším.
Jo a ještě přidám jednu starší, kterou jsem už několikrát použila. Je to kniha Hravé psaní od Bonnie Neubauerové.
A taky tu mám jednu knihu od Evy Musilové. 
První díl jsem asi nesehnala. Ale to nevadí.
A tři od Markéty Dočekalové.
Tato kniha je dokonce i s podpisem Markéty Dočekalové.
A na tuhle jsem půl roku čekala. Ještě jsem však neměla čas do ní nakouknout. Musím to co nejdříve napravit.
Tak jsem se dneska s tím psaním trochu rozjela. A nejen s psaním, taky s fotkama.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené