Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.8.20

3.8. - 9.8.2020

 Další prázdninový týden je za námi. Škola a práce se nezadržitelně blíží. Na jednu stranu mě to děsí, ale na druhou stranu se těším. Budu mít totiž po třech letech prvňáčky. A co se dělo uplynulý týden?

V pondělí jsem byla doma. Nic moc se nedělo.Dopoledne jsem odpočívala a četla si. Letopisy Narnie. Četla jsem Stříbrnou židli a Poslední bitvu. Nezapomněla jsem se dívat na další Mayovku Mezi supy.
V úterý opět četba, ta hlavně, poslech hudby a taky přepisování Ari. Nezapomněla jsem ani na kafe a zákusek. Většinu času jsem četla. Vzpomněla jsem si taky na dva roky staré události, kdy jsem přesně na den památky sv. Jana Maria Vianneye byla v Arsu, v místě, kde působil jako kněz a vzkřísil farnost. Obdivuhodné...
Ve středu odpočinek u knih (asi 4 byly). Odpoledne jsem se vrhla na prošívanici do šermu. Zatím jsem si udělala střihy (asi pětkrát předek a zadek). Ještě mi chybí vystřihnout svrchní vrstvu a všechno to společně obentlovat. Nezapomněla jsem ani na kafe a večer na další díl Četnických humoresek. Naprosto úžasný český seriál.
Ve čtvrtek četba (poslední čtyři knihy od Allison Estes) a taky kniha Poslední šance pro Janu. Nezapomněla jsem na kafe se zmrzlinou. U toho jsem si všimla jednoho zvířete na zahradě. Byla to žluna zelená a na trávníku se mi pěkně ztrácela z očí. Ale vyfotila jsem ji. Vzdálenost cca 15 m. S údivem jsem taky zjistila, že jsem za celé prázdniny přečetla 21 knih. Pokud bych počítala i knihy a svazky v muzeu, bylo by číslo ještě větší. Večer jsem po týdnu také psala. Aspoň trochu. Zatím nemá další kapitola název, ale doufám, že už to ukončím.
V pátek jsem byla dopoledne v muzeu. Pročítala jsem si diplomku a opravovala chyby. Moc mě to nebavilo. Jedním uchem jsem poslouchala, o čem se další členové baví. Po pravdě, moc jsem toho neudělala. Po obědě jsem usnula a probudila se akorát ke kafi. Měla jsem i zmrzlinu.
Po celých dvou týdnech jsem vzala do ruky Vikinga a Samuraje. Bylo to dost náročné. Trochu jsem ochabla. Taky jsem si po dlouhé době zahrála na violu. To taky nebylo moc slavné. 
Večer jsem byla na mši svaté. A pan farář měl Římský kánon. Děkuji. Zpívat jsem musela sama. Nikdo nepřišel, protože jsou všichni na táboře. No nevadí. Večer jsem poslouchala hudbu, trochu listovala ve dvou vzdělávacích knihách. Naučte se kreslit fantasy a RPG mapy a druhá byla Hravé psaní. Něco málo jsem i napsala. Do Ari. U většiny činností jsem poslouchala hudbu.
V sobotu jsem spinkala až do devíti. Měla jsem krásný sen, ale nevím, jak dopadl. Nevím, jestli jsem se potkala se svou dávnou láskou, se kterou mi to stejně nevyšlo. Vzbudil mě budík.
Dopoledne jsem vysávala a odpoledne si četla. V noci jsem si taky trochu ublížila. skřípla jsem si nerv pod lopatkou a dost to bolelo. Vždycky mě tam píchne a pak je problém se nadechnout. Musím to nechat řádně odpočívat. Odpoledne jsem si dala kafe a zmrzlinu a pak jsem měla dům na chvíli pro sebe. Vytáhla jsem meče na zahradu. Překonala jsem bolesti a šermovala jsem. V uších sluchátka a jak mi to šlo. Teď jsem si vzpomněla na jednu trilogii. Četla jsem ji nedávno. Bylo to o nějaké skupině lidí, myslím, že to byli lovci příšer, a tam byl jeden takový, který při boji musel mít sluchátka, aby se mohl soustředit.
V neděli jsem byla ráno na mši svaté. Tentokrát to bylo trochu jiné. Jednu chvíli jsem pocítila jakousi slabost a musela jsem porušit své zásady v postojích při liturgii. Místo stání jsem si sedla. Bylo mi fakt hrozně.
Dopoledne jsem udělala salát a pak jsem si zbytek dne (většinu) četla. Dočetla jsem první díl série Podzemí a nakousla druhý díl. A hodlám ještě dneska ve čtení pokračovat. Nejraději bych i psala, ale nevím, jestli se k tomu dokopu. Po obědě jsem si musela na chvíli zdřímnout. Zase mě ten oběd tak moc unavil. Snad to tak nepůjde dál, protože později na něco takového nebude čas. Jinak jsem si dala i to moc skvělé kafe a k tomu nanuka. Čokoládového s kokosovou příchutí. Mňam...
Teď mě čekají ještě dva týdny dovolené a pak už zase nastupuji do práce. Tak si hodlám ty dny ještě užít.
Takže krásný další srpnový týden roku 2020.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené