Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.4.20

Deset let

Tak dneska je to přesně deset let, co jsem poprvé stanula u oltář coby ministrant.

Měla jsem tenkrát misál. Aspoň myslím. Tři roky jsem poctivě ministrovala každou neděli, každou možnou mši svatou. Prožívala jsem to. Byly to nejkrásnější chvíle v životě. Zapomínala jsem na starosti, nemyslela jsem na nic kromě Boha a služby.
Je škoda, že všechno pěkné jednou skončí. Skončilo i mé ministrování. Nebýt toho, nestudovala bych Teologii. Nepoznala bych poustu skvělých kolegů a vyučujících.
Zatím u ničeho jsem se tak necítila. Ani u šermu. Ten mi pomáhá zase jinak.


Takže k tomu kulatému výročí první služby u oltáře bych si přála aspoň jednou se tam znovu ocitnou a prožívat liturgii, jak jsem uměla.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené