Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.7.19

15.7. - 21.7.2019

A čas letí a letí. Za chvíli je tu půlka prázdnin a půlka mé dovolené. A co se dělo uplynulý týden? Bylo toho docela dost.
V pondělí jsem se nevyspala. Vstávala jsem v šest a jela do Brna vyřešit jednu nepříjemnost. Zbavila jsem se svých osmiček. Zbytek dne jsem hladověla a krvácela. Na zubařském křesle jsem skončila i podruhé. Naštěstí to nebylo vážné.
V úterý jsem odpočívala. Pod práškama jsem sledovala filmy a četla Hobita.
Hobita jsem dočetla v úterý. Trvalo mi to asi tři dny. Ve středu jsem se začetla do Pána prstenů. Navečer jsem jela na mši svatou. Ve středu mi také došly knihy, přesněji Letopisy Narnie. Těším se, až je přečtu. Ve středu jsem obědvala prosím pěkně hodinu a půl. Nemohla jsem pořádně kousat. Kousala jsem jen na předních zubech.
Ve čtvrtek opět doma. Konečně jsem se konečně vyspala, jak jsem chtěla. Asi do půl deváté. Snídani i oběd jsem časově omezila. Do večera jsem si četla Pána prstenů. Nedostala jsem se ani do poloviny.
Stihla jsem i vyplet záhon. Do večera jsem si četla.
V pátek jsem dopoledne byla na zámku v muzeu. Pokecat a pak pracovat na diplomce. Napsala jsem tam asi dvě nebo možná i více stránek. Před obědem jsem si prošla muzeum a pročetla si průvodcovský materiál. V neděli jdu na ostro provádět. Ale o tom a později.
Odpoledne jsem většinu času četla. Dostala jsem se za půlku Pána prstenů Společenstva. I tak doufám, že to rychle dočtu. Už jsem i stihla narazit na něco, čeho jsem si při dřívějších čteních nevšimla. Bylo tam jmenováno sídlo Radagasta.
V sobotu jsem spala asi do osmi. Po půl deváté jsem vylezla z postele. Dopoledne jsem dělala, nevím co. Nejspíš jsem hlavně četla. Pána prstenů. Odpoledne jsem ho dočetla. A začala číst druhý díl.
Odpoledne na mě s mamkou čekaly okurky na zavaření. Očistit, opláchnout, naskládat do sklenic a zavařit. Následně kafíčko a zmrzlina.
Večer jsem s rodinou grilovala. Jelikož mě začaly zase bolet zuby, dala jsem si jen grilovaný hermelín.
Do noci jsem četla. Stihla jsem přečíst čtyři kapitoly z Pána prstenů Dvou věží.
V neděli dopoledne jsem byla na mši svaté. A prošla jsem se s obětními dary. Jak já tohle miluju. Samozřejmě jsem zpívala a chvíli preludovala. Liturgii jsem moc nesledovala, protože jsem svým způsobem měla na přemýšlení jiný předmět. Tolik lidí v kostele jsem snad v životě neviděla. Aspoň u nás. Na Petrově je to běžné. Na mši byli skauti a taky nějaký Camp Together. Plné lavice.
Po obědě jsem se aktivně nahlásila na službu v muzeu, tak jsem šla. Strávila jsem tam asi čtyři hodiny. Došlo asi deset lidí. Naštěstí jsem neprovázela s výkladem, ale jen poslouchala zkušenější kolegy. Byla jsem takhle v muzeu poprvé. Snad se příště odhodlám a budu i provázet.
Takže jsem odpoledne nic nepřečetla. Škoda.
Teď už jsem doma, pojídám kaštany a chystám se na čtení. Takže to bude pro dnešek všechno.
Krásný další týden roku 2019. Prázdniny se blíží do své poloviny. Neříkejte mi to...
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené