Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

30.1.19

Výstava TITANIC v Brně

Tak, mám za sebou druhou návštěvu výstavy TITANIC.
Poprvé jsem tam byla v prosinci už loňského roku. A dnes jsem tam byla podruhé. Užila jsem si to tehdy i teď.
Na začátku dostanete Boarding Pass a je z vás jedna osoba, která se na Titanicu plavila.
Já měla štěstí. V obou případech jsem přežila a byla zachráněna.
Během výstavy si můžete prohlédnout model lodi, různé vylovené artefakty a repliky původního vybavení. Nesměly chybět také výpovědi a zprávy lidí. Detailní popisy událostí, jak šly za sebou, jednotlivá svědectví a popisy osob, cestujících v první třídě.
Poprvé jsem byla muž cestující se svou manželkou (krátce po svatbě). Oba jsme přežili. A dnes jsem byla strašně zazobaný muž, který cestoval se svou matkou v nejdražší kajutě na lodi s vlastní promenádou. Jinak jsem měla s sebou 14 velkých kufrů, 4 malé a 3 přepravní bedny. Super.... Jen netuším, co bych do nich dala, ale asi balila matka. A taky jsem měla dva sluhy. U těch jsem si nezjistila, jestli přežili taky. Ale asi jich mám doma dost....Haha...
Musím říct, že výstava byla úžasná. Určitě ji navštivte. V Brně je do konce března a pak opouští Evropu.
Fotky nějaké dodám, jen musím udělat důkladnou cenzuru, abych neporušila GDPR.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené