Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.9.18

3.9. - 9.9.2018

Opět je tu neděle v rámci historických slavností. A co se dělo první týden ve škole?
V pondělí jsem byla v práci jen asi hodinku. Bylo uvítání před školou a šlo se domů. Odpoledne jsem šla na zahájení do ZUŠky a odevzdala jsem violu. Už mám vlastní.
V úterý už jsem byla v práci s dětmi čtyři hodiny. Dělaly se třídnické práce, rozdávaly se sešity a pracovní sešity a povídali jsme si o prázdninách.
Ve středu už jsem učila. Proč to oddalovat. Pak se v červnu nestíhá. Odpoledne jsem si šla zahrát na varhany a na mši svatou. Liturgie probíhala relativně normálně. Jen kněz komentoval, kdy se jde pro obětní dary.
Ve čtvrtek opět práce. A odpoledne kávička s kolegyní. Také jsem přežila svůj první tělocvik. Večer jsem šla na sborovou zkoušku. A budu hrát na violu...
V pátek opět práce, která byla dost vyčeprávající. Domů jsem se sotva doplazila. Dala jsem si s mamkou zákusek a kafe a šla na mši. Liturgie probíhala celkem dobře.
Po mši jsem byla doma a v osm jsem odpadla do postele. Usnula jsem téměř hned.
V sobotu jsem vstávala v osm. A přece bych potřebovala spát ještě déle. Šla jsem na zahájení slavností. Škola dostala cenu města. A pak do práce. Prošla jsem si celou školu, dala si polévku a sledovala z okna průvod. Odpoledne jsem si dala kávičku a chvíli odpočívala.
Odpoledne jsme se šla podívat na vystoupení šermířů Krohis. Celkem to bylo pěkné, ale čekala jsem lepší souboje. Je pravda, že to byly svým způsobem děti. Děj byl zasazen do 8. století. Mám radši pozdější středověk. Měla jsem VIP místo v okně muzea.
Večer jsme grilovali klobásky a sýr. Po setmění jsem vyrazila do města na ohňostroj. Stihla jsem i průvod, ale nešla jsem do něj. Čekala jsem na ohňostroj. Měl začít čtvrt hodiny po odchodu průvodu. Začínal však o půl hodiny později. Nevadí. A tentokrát byl bez hudby. Selhala technika. A taky jsem fotila. Fotky jsou stažené v počítači, ale nejsou promazané. Na to snad dojde večer.
V neděli jsem byla na mši. Liturgie probíhala celkem normálně. A vydupala jsem si Aleluja před evangeliem. Hurá. Po mši jsem zamířila do zámku se podívat na start cyklistů.
Odpoledne jsem byla doma. Vlastně moc nebyla. Šla jsem umýt k babičce okno a po kafi na hřbitov trochu uklidit. A pak už byl večer. Ještě jsem mamce pomohla s žehlením a padla do postele.
A to bude pro dnešek asi všechno. Přeji krásný další týden roku 2018.
Vaše Vanimaré

P. S.: A pořád koukám na tohle video...
V,

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené