Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

1.7.18

25.6. - 1.7.2018

Opět je tu neděle. Je to první prázdninová neděle. Pro moje děti začaly prázdniny už minulý týden, protože se jim ve škole opravuje a renovuje kuchyň.
A co se dělo tento týden?
V pondělí jsem vstávala do práce. Začínala jsem balit, protože se stěhuji do jiné třídy. A navíc jsem měla na starosti děti, které neměly hlídání. Děti si hrály a my jsme se bavily.
V úterý opět práce. už jsem sbalila většinu svých věcí. Něco málo jsem přestěhovala. V poledne jsem vzala kolegyni na oběd a pak jsme si daly kávičku.
Ve středu opět práce. Odpoledne kávička s kamarádkou a pak mše svatá. Liturgie byla celkem dobrá. Nevzpomínám si na nic, co by mě zarazilo.
Ve čtvrtek opět práce. Přestěhovala jsem poslední věci o patro výš. A začala se zabydlovat.
Večer jsem byla na sborové zkoušce. Pěkně jsem si zazpívala.
V pátek opět práce. Tentokrát jsme si s kolegyní zpříjemnily oběd. Objednaly jsme si pizzu. Pochutnaly jsme si.
Odpoledne jsem si dala kávičku s mamkou a pak jsem šla na mši. V liturgii jsem si všimla jedné věci.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Byla slavnost svatých Petra a Pavla. Jen byla škoda, že byla druhá eucharistická modlitba. Proč nebyl Římský kánon?
Do večera jsem si chystala věci do práce a koukala u toho na Stargate.
V sobotu jsem celkem dlouho spala. Odpoledne jsem si převlékla peřiny. Dostala jsem také květinu za pomoc u zkoušek.
V neděli jsem byla na mši svaté. Zvládly jsme to všechno velmi dobře. Pak jsem se dívala na seriál.
A to bude pro dnešek asi všechno. Takže krásný další první prázdninový týden roku 2018.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené