Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.7.18

16.7. - 22.7.2018

Opět je tu neděle. A co se dělo?
V pondělí jsem se těšila, jak se vyspím, ale nestalo se. Ráno jsem šla na mši svatou. Liturgie byla celkem dobrá. Jen jsem nepochopila, proč se říkalo Gloria. Možná proto, že byla památka Panny Marie Karmelské. Celý den jsem byla doma. Odpoledne jsem se dívala na Vinnetoua Rudého gentlemana.
V úterý jsem se taky nevyspala. Jela jsem do Brna podívat se na violu. Byla mi i půjčena na vyzkoušení. Hned jak jsem dojela, tak jsem si ji vyzvedla a musela hrát. Samozřejmě jsem hrála i na flétny.
Ve středu jsem se konečně vyspala. Dopoledne i odpoledne jsem byla doma, hrála jsem na všechny hudební nástroje a sledovala seriály. Rozhodovala jsem se, ,zda violu koupit. Většina argumentů byla pro.
Ve čtvrtek jsem opět byla doma. Jak jinak, když mám dovolenou. Už jsem se snažila balit. A taky jsem se rozhodla, že violu koupím. Hned jsem kontaktovala houslaře.
V pátek jsem nakupovala. Odeslala jsem peníze za violu a koupila posledních pár věcí na výlet. Ale o tom až za týden.
V sobotu jsem byla doma a koukala na seriál. Odpoledne jsem se také vrátila ke čtení knihy Síla ticha. Přečetla jsem jen kousek.
K večeři jsem měla čokoládovou pizzu. A byla moc dobrá.
V neděli jsem byla na mši svaté. Liturgie probíhala v pohodě. Odpoledne jsem sledovala seriál.
Během týdne jsem někoikrát hrála na flétny i na violu. A taky přidávám foto violy.
A to bude pro dnešek asi všechno. Takže přeji krásný další týden roku 2018.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené