Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

6.5.18

30.4. - 6.5.2018

Opět je tu neděle před druhým květnovým státním svátkem. A co se dělo minulý týden?
V pondělí jsem byla v práci. Jako jediná z celé školy. A s jedním dítětem. Tak jsme si malovaly, hrály a koukaly na pohádky. Odpoledne jsem byla doma. Netrpělivě jsem sledovala objednávky. Jen jedna se trochu posunula, protože vše potřebné bylo na skladě.
V úterý jsem se těšila, že se vyspím. A zase nic. Ve tři čtvrtě na sedm k sousedům couval kontejner. A v sedm tam vyklopili první kolečko šutrů. Takže budíček zaručen.
Přes den jsem se snažila se učit, ale moc to nešlo.
Ve středu opět práce a pak pošta. Došly mi dvě flétny. Sopraninová a altová. Obě jsem hned musela vyzkoušet. Hrála jsem, co to šlo a taky jsem fotila. Fotky jsou v článku Hudební nástroje. A doufám, že brzy budu mít doma i příčku.
Večer jsem byla na mši svaté. Po mši svaté byla adorace a llitanie v době sucha. A v noci pršelo.
Ve čtvrtek opět práce. A pak zasloužený odpočinek s kolegyní a flétnami následováno kávou a zákuskem. Večer jsem šla do sboru. To, co se mám pomalu učit, na to jsem se ani nepodívala. A nejspíš nějaké čtyři týdny ani nepodívám.
V pátek opět práce. A domluva na pondělí. Jdu do práce. Po práci kávička a sušenky a taky hraní na altku.
Odpoledne jsem šla na mši svatou. Liturgie probíhala v klidu a pohodě. Nic mě nezarazilo ani nezklamalo. Pak jsem šla do orchestru. Docela dost dobře jsem si zahrála. Bavilo mě to. Pak jsem utíkala dost unavená domů.
V sobotu mě opět probudil kontejner. Vstávala jsem před sedmou. Šla jsem totiž na mši svatou.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Zažila jsem dneska docela zvláštní koncelebraci. Respektive to žádná koncelebrace nebyla. Kněz neměl ani albu. Měl superpelici a štolu a spíše byl jen jako ministrant. Četl evangelium a šel si kvůli tomu pro požehnání, jak chodí jáhen. Velice zvláštní. Nevěděla jsem, co si myslet.
Seděla jsem v lavici vedle své kolegyně z teologie. Po mši svaté jsme chvíli kecaly a pak se rozloučily. Zamířila jsem do obchodu.
Dopoledne jsem se dívala na Pevnost Boyard a odpoledne se chtěla učit za rachotu padajícího kamení do kontejneru. Vypracovala jsem si poslední část posledního okruhu ke státnicím. Teď to všechno ještě dostat do hlavy. Mám na to necelý měsíc.
Večer jsem se dívala ze studijních účelů na film Princ egyptský. Nemám šanci se za týden naučit několik hebrejských slov. Asi při muzikálu budu jen otvírat pusu a zpvat na playback.
V neděli jsem byla na mši svaté. Liturgie celkem dobrá.
Po obědě jsem se věnovala filosofii, protože budu pomáhat jednomu studentovi s testem z prváku. Jsem zvědavá, jestli to zvládnu. A pak už jsem se věnovala svému studiu biblických věd. Okruhy mám zpracované, teď se to naučit. A možná by to chtělo dané vybraané pasáže ještě jednou přečíst. Jsem zvědavá, jestli to zvládnu. Seděla jsem u toho venku. Po páté hodině mi tam začala být zima, tak jsem se stáhla do pokoje.
A to bude asi všechno. Vlastně nechyběla kávička a zmrzlinka s rodiči.
Tak vám všem přeji krásný další květnový týden roku 2018.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené