Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

21.1.18

15.1. - 21.1.2018

Další neděle je zde. A co se dělo? Bylo toho docela dost.
V pondělí práce a velké přepvapení. Přišlo mi málo děti, ale i tak jsme se učili. Odpoledne jsem se učila. Aspoň jsem se o to pokoušela. A každou chvíli jsem sledovala stránky, na kterých se zapisuju na zkoušky. Eti-filosofie zatím nevypsána.
V úterý opět práce a sledování stránek. Odpoledne kafíčko a zákuseček. A pak učení.
Ve středu práce, učení a mše svatá. Ve čtvrtek opět práce. A bylo čím dál méně dětí. Už jsem se dostala pod deset. Odpoledne bylo kafíčko se zákusečkem. Do večera jsem se učila. Stejný stav byl i v pátek. Odpoledne jsem se chvíli učila. Pak jsem šla na mši a do orchestru. Večer byl katechismus. Probírali jsme svátost smíření.
V sobotu jsem se trochu déle prospala, ale trápí mě čas. Mám pocit, že se nějak nestíhám učit. Za necelé dva týdny mám zkoušku z dogmatiky. A nějak nestíhám číst.
Večer jsem byla na florbale. Naposledy jsem byla někdy loni. Dala jsem si devět gólů a šla jsem domů.
V neděli jsem byla na mši svaté. Byl cizí varhaník. Většinu jsem vysvětlila a dopadlo to moc dobře. Nejsem si vědoma nějaké chyby. Odpoledne jsem se dívala na Pevnost Boyard a pak na Medicopter 117.
A snažila jsem se u toho učit. Dogmatiku. Samozřejmě jsem nesměla vynechat kávové posezení s rodiči.
A to bude pro dnešek asi všechno.Takže přeji všem krásný další týden roku 2018.
Dnes je to nějaké krátké, ale to nevadí.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené