Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

12.3.17

6.3. - 12.3.2017

Konečně neděle. Hurá sláva, týden volno. A co se dělo?
V pondělí práce a učení. To stejné v úterý a ve středu. Ve středu jsem si k tomu přidala ještě kávičku s kolegyní a mši svatou. Liturgie probíhala tak, jak je tady zvykem.
Ve čtvrtek práce, učení a posezení s kamarádkou. A v pátek práce, chvíle učení, mše svatá a orchestr. Opět jsem ve viole byla sama. No co, užila jsem si to.
Pak jsem pomalu začala ballit na hory.
V sobotu jsem se prospala až do devíti. Pak jsem uklidila v pokoji, učila se, šla na procházku a odpočívala u kafíčka s rodiči.
Jinak o učení neučení vyšel myslím hned v pondělí článek, jak sedím nad dogmatikou a snažím se ji nacpat do hlavy. Pokročila jsem kousek dál. Myslim, že ve středu jsem dočetla Hermeneutiku a vrhla jsem se na Trinitární teologii. Přečteno mít klidně můžu, ale jde spíš o to, aby v té mé hlavě taky něco zůstalo déle, než do doby, kdy otočím na další stránku.
V neděli jsem byla na mši svaté. Kromě zpěvu a hraní jsem sledovala liturgii. Opět na mě čekalo zklamání, že nebyla na konci modlitba nad lidem, která je o nedělích ZÁVAZNÁ!!! Stále nevíme, co to znamená, asi... Jiný důvod mě nenapadá.
A to bude pro dešek netradičně asi všechno. Už nevím, co mám psát. Snad to příští týden, na konci jarních prázdnin, bude lepší.
Krásný další týden roku 2017.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené