Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.4.16

Šest let ministrantem

Tak trochu...


Už strašně dlouho jsem neministrovala a tak neskutečně mě to bolí u srdce. Ale co se dá dělat.
Tak se aspoň můžu pochlubit tím, že jsem si konečně sehnala Velikonoční graduál a dostala jsem Misál pro každý den liturgického roku. A přiznám se, že jej otevírám každý den. Zvláště tehdy, kdy nemohu být účastna na mši svaté.
Jinak mi do liturgické teologické knihovny přibyla spousta velmi zajímavých a poučných knih, zvláště proto, že je všechny musím přečíst a nastudovat. Fotografii letos přidávat nebudu, protože některé knihy mám doma a některé na bytě. Tak by bylo docela těžké to všechno dát dohromady, když ani nevím, kde které knihy vlastně mám.
A teď si slavnostně připiji na to své šesté výročí ministrování, kdy vlastně třetím rokem jsem jen ministrant v záloze. Ale studium teologie mi všechno vynahrazuje.
Takže ministrování a krásné liturgii zdar.
Vaše ministrantka v záloze Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené