Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

6.9.15

36. týden 2015

Tak jsem opět zde. Po celém dlouhém a docela zajímavém týdnu. Ale jako vždy začnu od pondělka.
V pondělí jsem opět jela do práce a dokončovala poslední detaily ve výzdobě. Výzdoba byla schválena nejvyšším vedením a mohla jsem jet domů se učit a psychicky se připravit na první školní den. Vůbec jsem netušila, co všechno budu dělat.
V úterý nastal den D pro všechny prvňáčky a pro nové vyučující, tudíž i pro mne. Zvládla jsem to relativně v pohodě. A měla jsem z toho i docela dobrý pocit.
Ve středu jsem měla čtyři hodiny. Udělala jsem s dětmi, co jsem chtěla, šla na oběd a jela do Olomouce složit zkoušku. Byla jsem nervózní.
Ve čtvrtek jsem byla v Olomouci. Skládala jsem zkoušku, státní zkoušku, a jak dopadla jste si mohli přečíst ve čtvrtek. Ale pro ty, co článek nečetli, tak jsem státní závěrečnou zkoušku zvládla. Ještě mi zbývá jedna. Tak snad ve středu.
Domů jsem jela v pohodě. Vlak měl drobné zpoždění, ale do Brna jsem přijela na čas. Stihla jsem si i nakoupit a dojít na vlak, který jsem chtěla stihnout a povedlo se. Dala jsem si chvíli pauzu od učení. Večer jsem byla na mši svaté a užívala jsem si to. Byla adorace. Nic podobného jsem nezažila, tak jsem trochu váhala. Jinak jsem všechno zvládla v pohodě. Po dlouhé době jsem se při liturgii zapotila. Ale zvládla jsem to.
V pátek jsem opět cupitala za dětmi. Učila jsem a celkem jsem to vzládala. Pak jsem jela domů. Cesta byla trochu delší než normálně. Pak jsem to hnala do ZUŠky, ale orchestr nebyl. Tak jsem se trochu prošla.
V sobotu jsem se snažila se učit. Moc mi to nešlo. Vyčistila jsem si květináč a mamka mi do něj přesadila novou rostlinku, kterou si dám do třídy. Taky jsem našla jeden velmi pěkný článek na Krásná.cz. Často tam nechodím, protože články mě moc nezajímají, ale tenhle mě zaujal. Tak jsem si ho přečetla. 
V sobotu večer jsem byla po dlouhých dvou měsících na florbale. Docela jsem si zahrála. Dala jsem si hned na začátek pět gólů a úplně první gól byl taky můj. Tomu říkám úspěch.
V neděli jsem byla na mši svaté. Po dlouhé době jsem hrála celé ordinarium. A zahrála jsem ho. Měla jsem jen jednu drobnou kolizi v Gloria v poslední frázi před Amen, ale dohrála jsem. V Credu mi před varhanama prošel člověk, ale překvapivě jsem se nenechala rozhodit. Sanctus, Pater Noster a Agnus Dei byl v pohodě. Možná tam byla nějaká drubná chybička v pedálu, ale opravila jsem se a dohrála.
LITURGICKÁ POZNÁMKA: Ministranti se neumí rozcházet na správnou stranu oltáře. Zvláště, když jdou ze sbírky čtyři ve dvojicích, tak jeden z té čtveřice jde vlevo a ostatní vpravo (myšleno při pohledu k oltáři). Přitom by to mělo být půl na půl. Dva vlevo a dva vpravo. Nevypadá to moc hezky, když jdou takhle, jak jsem popsala.
Jinak jsem liturgii nestíhala moc sledovat. Škoda. Nedozvěděla jsem se nic nového.
A musím pochválit, že konečně byla v neděli třetí eucharistická modlitba.
Odpoledne jsem se snažila se učit, ale moc mi to nešlo a já se spíš dívala na Pevnost Boyard. Nějak jsem neodolala, když jsem se nedívala v sobotu.
Pak jsem jela na byt, dodělala nějaké pomůcky na zítřek do školy a šla se opět učit. Po pravdě moc mi to nešlo a hlavně už mě to nebaví, ale musím to ještě pár dní vydržet. Pak opět začnu háčkovat (mám nepředstavitelný absťák), proberu se fotkama ze Slovenska (nějaké přidám sem) a začnu taky trochu žít (myšleno, že začnu psát a kreslit a to všechno, co jsem doposud kvůli učení nemohla dělat).
Tak mi ve středu držte pěsti, ať si vytáhnu nějakou pěknou otázku a jdu s od zkoušky minimálně s Ečkem. Jinak je to v háji dubovém a já si opět dokážu, že na to nemám.
Trocha negativních emocí na konec.
Přeji všem krásný další týden roku 2015.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené