Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.6.14

25. týden 2014

Tak. Opět po týdnu jsem zde.
Od minulého pátku mám volno. V pondělí jsem tedy ještě dodělala jeden projekt a odevzdala. Pak jsem s potěšením zjistila, že projekt byl v pořádku. Tak jsem se mohla už doopravdy flákat. Taky jsem se byla zeptat na brigádu, jestli letos budou shánět pomocnou sílu. Zatím jsem nepochodila, takže se flákat budu dál. O úterku se zmiňovat nebudu. Už ani nevím, co jsem dělala. Ve středu jsem umyla doma okno v pokoji a utřela po dlouhé době prach. Večer jsem šla na mši svatou. LITURGICKÉ OKÉNKO: Opět nebyl jmenován sv. Josef v eucharistické modlitbě. Tentokrát jsem nehrála. Ve čtvrtek jsem jela do Ivančic koupit si sandály. V prvním obchodě jsem si žádné nevybrala, ale odnesla jsem si odtud jedny balerínky. Jako vždy v černé barvě s decentní mašličkou na špičce a tentokrát bez pásku přes nárt. Sandály mám až ze sportu. A ty jsou taky moc pěkné. Večer jsem byla ve sboru. Dovolila jsem si se vrátit k návštěvě Újezda. Strhla se docela dost velká diskuze, že to bylo špatně zorganizované a že bylo moc teplo. Špatně zorganizované to nebylo. Program byl naprosto úžasný. Ale o tom jsem psala už dřív v článku s nadpisem 23. týden 2014. Nejspíš z toho někdo chtěl udělat svůj koncert. V pátek jsem po dlouhé době šla do zámku do spolku. Odpoledne jsem šla na chvíli hrát a pak zpívat na mši. Po mši tradičně do orchestru. Pak jsem ještě šla za dětmi. V sobotu jsem byla hrát. Vybrala jsem novou písničku, kterou se chci naučit a cvičila a cvičila tři hodiny s varhaníkem. Taky se musím naučit hrát modlitbu Páně. Odpoledne jsem se šla projít. Večer byl ve znamení posledního florbalu v této sezóně. Bylo nás šest, ale vyplatilo se to. V neděli byla velká sláva. Bylo lidově zváno Boží tělo. Zpíval sbor a dvě děti šli k prvnímu svatému přijímání. Asi se tu nebudu rozepisovat o ministrantech, neb by se tu opět objevily komentáře typu, že tomu nerozumím a nemůžu rozumět, když jsem ministrovala jen tři roky. Nerozumím všemu a já si to uvědomuji, takže mi nic nemusíte připomínat. Děkuji. Odpoledne byl na zámku Den hudby. Počasí se vydařilo, z hraní jsem se nezbláznila, jen mě bolí záda a na prstech mám černo od strun.
Tak to bude asi pro dnešek všechno. Přeji všem krásný další týden roku 2014. Je to poslední školní týden, takže školákům co nejvíce jedniček.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené