Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

13.4.14

15. týden 2014

Tak, je tu opět neděle. Přes týden jsem byla v Olomouci. V pondělí jsem byla celý den ve škole. V úterý to bylo velmi podobné. Navíc jsem dostala dávku sprchy. Zmokla jsem, když jsem šla na mši. Jet o tramvaj dřív, tak jsem se tomu vyhla. Ve středu jsem měla trochu více času. Ve čtvrtek jsem měla poslední praxi a pak jsem jela domů. V Brně jsem se na chvíli zdržela a byla u svátosti smíření. Čekala jsem tam asi hodinu. Domů jsem se dostala v normální čase v šest hodin. Jen jsem chytla violu a hurá do sboru a na orchestrální zkoušku. V pátek jsem byla dopoledne doma. Jen jsem se prošla do knihovny. odpoledne jsem byla chvíli hrát na varhany, zpívat na mši a pak na koncertě. Všechno proběhlo v pohodě. V sobotu jsem skoro celé dopoledne strávila v kostele a cvičila a cvičila na varhany. Strávila jsem tam asi dvě a půl hodiny. Odpoledne jsem chvíli dělala věci do školy, uklidila Blackovi dvůr a večer jsem šla na florbal. Docela jsem si zahrála. Dala jsem si pět gólů. V neděli jsem byla na mši a opět jsem měla výhrady k liturgii. No co. Asi to nikdy v životě nezměním. No, odpoledne jsem frčela do Olomouce a z vlaku jsem spatřila tohle.
Fotka z mobilu, takže kvalita je odpovídající. Omlouvám se.
Tak to bude asi pro dnešek všechno. Přeji všem krásný další týden roku 2014.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené