Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

28.4.13

17. týden 2013

Tak, další týden za námi. A co se dělo? Mám pocit, že skoro nic, co by stálo za to sem napsat, ale i přesto se s vámi o něco podělím. Od pondělí jsem měla mít kurz. Do Olomouce jsem jela až v pondělí v sedm z Brna. Docela problém vstávat ve čtvrt na šest po tom, co jsem šla spát v jedenáct. Ale zvládla jsem to a neusnula jsem ve vlaku. Hnedka první den jsem měla za úkol nakreslit perspektivu. Jelikož tu perspektivu vidím a jsem schopná ji aspoň trochu dát na papír, tak to pro mě nebyl až tak těžký úkol. V úterý už to bylo horší. Měla jsem si vybrat něco z přírody a nakreslit. Mohla jsem si přidat i tu perspektivu. Tak jsem neváhala a prespektiva tam byla. Ve středu to bylo nejhorší. Měli jsme pracovat barvama a malovat přírodu, koruny stromů. To se mi tedy moc nepovedlo. Stejně dopadl i ten detail. S barvama se asi moc kamarádit už nebudu. Ve čtvrtek už jsem se mohla opět vrátit ke své oblíbené tužce. Kreslit jsem měla nějaký detail z přírody. Vyhrál to zvláštně zakroucený kmen stromu. až se k tomu dostanu, všechno vyfotím a zveřejním. Ve čtvrtek jsem také jela domů. V pátek jsem začala přemýšlet, co si sbalím na dalekou cestu. V pondělí odjíždím. Bohužel na neděli se nevrátím, takže budete bez obvyklého nedělního klábosení. Tak jeden týden to snad vydržíte. V pátek odpoledne jsem byla na pohřbu, pak na mši a v orchestru. Večer jsem šla na volejbal. Možná jsem tam neměla chodit, protože teď mě bolí zápěstí. I když ono už bolelo dřív. V sobotu jsem byla po dlouhé době hrát na varhany a taky na dlouhou dobu. Na nějaké tři týdny. He. Tak večer jsem jěla na mši svatou a na florec. Nějak mě to nešlo. Asi pozůstatek po turnaji. A hlavně mě to vůbec nebavilo. Nebyla tam ta uvolněná atmosféra. A neděle? Co napsat. Tři mše svaté, jedna zlomená vývrtka, jeden celkem dobře zahraný beránek a svatý, jeden odzpívaný žalm a dvě služby u oltáře. Teď jdu ještě chvíli přemýšlet, co sbalit. Kam jedu se dozvíte až za čtrnáct dní v neděli. Tak se tu mějte krásně.
Přeji všem čtenářům krásný další týden roku 2013.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené