Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

17.3.13

11. týden 2013

Tak týden je opět pryč. Mám jednu špatnou zprávu, fotky z foťáku již někdo někam přetáhl a ve foťáku už prostě nejsou. Tak a co se dělo minulý týden? Asi nic moc. V pondělí jsem byla ve škole, v úterý taky, i když jsem měla jen jednu dvouhodinovku. Odpoledne jsem dělala všelijaké seminárky a prezentace. Středa byla celá volná. Pokračovala jsem v práci na seminárkách a prezentacích a sledovala conclave (volba papeže). Večer jsem šla na mši s vědomím, že když budu pryč, tak se nemusím dozvědět, zda byl papež zvolen. Naštěstí jsem to stihla a mohla se v přímém přenosu dívat, jak z komína Sixtynské kaple stouká bílý kouř. V té kapli jsem před dvěma lety byla, jenže žádné fotky z ní nemám, protože se tam nesmělo fotit. Zvolen byl kardinál z Argentiny Jorge Maria Bergoglio a přijal jméno František, podle sv. Františka z Assisi. Zvolení nového papeže jste si mohli všimnout i tady na blogu. Čtvrtek byl ve znamení školy, jak jinak. Ale spokojeně jsem potom dojela domů. Z Brna jsem měla odvoz a vlak bych stejně nestihla a musela bych čekat. Takhle jsem byla doma o půl hodiny dříve. V pátek jsem se snažila tisknout věci do školy, ale nějak to nefungovalo. Tak jsem si aspoň oskenovala písničky k přípravám. Odpoledne jsem chvíli hrála na varhany, zpívala při mši a utíkala do komorňáku. Večer jsem si ještě šla zahrát volejbal. V sobotu jsem byla doučovat a odpoledne se sama učit. Ale ne do školy. Učila jsem se další část části ordinária p. Josefa Olejníka (ordinárium - neměnné částí mše svaté, mění se jen melodie, skládá se z Kyrie, Gloria, Credo, Sanctus, Benedictus a Agnus Dei), pozn. to p. před jménem není pan, ale pater (latinsky: otec). Večer jsem jela na mši svatou a pak jsem pospíchala na florbal. V neděli jsem byla na třech mších svatých a večer jedu do divadla. Doufám, že budu spokojená, ale zatím mě Městské divadlo v Brně nezklamalo.
Tak už končím tento dlouhý článek.
Všem, kteří se prokousali textem a přečetli aspoň každé druhé slovo, přeji krásný týden.
Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené