Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

3.8.12

Téma č. 49 Kostel Oslavany

Tak trochu opožděně, ale dříve než v následující neděli.
Přes týden se nic moc neudálo. V pátek jsem odjela do Širokého Dolu za spolužačkou a spolubydlící. Vlakem jsem dorazila do Poličky, rodiště Bohuslava Martinů. Samozřejmě jsem nepohrdla návštěvou místní kostelní věže a procházkou po Poličce. Autem jsme pokračovaly do Širokého Dolu. Po pozdními obědě jsme šly na procházku a došly jsme až do veldější vesnice, Lubné. V sobotu jsme brzy ráno vyrazili do Poličan, kousek od Benešova. Smyslem této návštěvy a daleké cesty bylo svěcení klášterního kostela Trapistek. Celý obřad trval kolem tří hodin. Potom bylo ve velkém sále občerstvení a kolem půl čtvrté prohlídka kláštěra. Dostala jsem se do křížové chodby, do pracovny, jídelny a již vysvěceného kostela. V neděli jsem se spolubydlící navštívila mši svatou v Sebranicích. Odpoledne jsem vlakem vyrazila směr domov a balení na vodu. Ale o tom až příště.
Vanimaré



P.S.: Další fotky budou v neděli. Tématem jsou Lodě, téma č. 32.
V.
P.P.S.: Fotka, která navnadí na prohlídku galerie.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené