Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.4.12

Téma č. 27 Nejkulaťoulinkatější

Týden pryč a s fotkama je to jakš takš. Jsou silně nekvalitní, protože většina je focena mobilem nebo špatně zaostřená.


Co se dělo za poslední týden? Řeknu pravdu, nic moc. Od neděle jsem byla v Olomouci. Pondělí jsem strávila více méně ve škole, či jejím blízkém okolí. V úterý jsem se odhodlala a šla do knihovny zpracovat referát do předmětu Evropanství a integrace. Za necelé tři hodiny jsem měla hotovo. Ve středu jsem šla ke Karmelitánům, po třech týdnech, a rovnou vyfasovala čtení. Já moc ráda teda v kostele nečtu, ale aspoň něco málo, co se týká služby u oltáře, když už nemůžu ministrovat. Hnedka na začátku se žehnaly hudební nástroje. Ve čtvrtek jsem se vrátila domů a šla na sborovou zkoušku. Hned po ní jsem propadla mírnému splínu. To tady rozvádět nebudu. To je příliš osobní. V pátek jsem zpívala v kostele, hrála v ZUŠce a konečně se dostala na volejbal. V sobotu jsem vyšla se skupinou lidí na tůru. Měli jsme ujít dvacet kilometrů, ale ušli jsme tak polovinu. Ke spokojenosti všech jsme zakotvili v restauraci na výborných palačinkách. Večer jsem navštívila po měsíci florbal a docela jsem si zahrála. Neděle byla tradiční. Dneska jsem alelujový verš teda dokolane pokoazila. Zapomněla jsem, že zdejší varhany mají dva manuály (pro klavíristy a neznalce: klaviatury) a hrála všechno slabě na horním manuálu. Po mši jsem měla takový "rychlokurz" hry na varhany. tak snad jsem prošla. To zjistím za týden.
Tak vám všem přeji krásný týden.
Vaše Vanimaré

P.S.: Dalším tématem jsou Kostely. Téma č. 12. Snad nafotím více fotek. Možná budu mít více času.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené