Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

8.1.12

Téma č.6 ZIMA

Tak jsem tu s fotkami a s pohledem na minulý týden.


Dám sem jen jednu fotku.

Teď se vrhnu na minulý týden. Jak jsem již předeslala, byla jsem týden na horách a užívala si trochu sněhu. sjezdovky jsme tam měli tři a včechny jsem se svou skupinou projeli hned v pondělí. V úterý jsem se odhodlala a postavila se na snowboard. Opravdu jen postavila. trochu mě tížil pocit svázaných nohou, tak jsem další dny jezdila výhradně na lyžích nebo na snowbladech (nevím, jak se to píše :D). Odpočinkoný třetí krizový den jsem strávila na dvou posledních jmenovaných. Od čtvrtka jsem jen lyžovala. v pátek byl speciální dovednostní závod, kdy jsme museli projet brankou lyžařských hůlek, odpálit jednu sněhovou kouli, protočit obruč kolem pasu, jet po jedné lyži, udělat obrat o 360 stupňů, sjet kousek z kopce a stromečkem se vyšplhat zase zpátky, a nakonec přejet přes trochu větší skokánek. Všechno tohle jsem zvládla bez pádu a hlavně bez zranění. Večer bylo vyhlášení výsledků. Závod nebyl na čas, takže všichni byli na prvním místě. Následoval velmi jednoduchý test a druhý den ráno jsme frčeli ke svým domovů. Následky z lyžování a večerního sobotního florbalu cítím ještě teď a počítám, že ještě dlouho cítit budu :).
Neděle byla trochu netradiční, jela jsem se podívat do farnosti v Moravanech. Mají tam krásný malý a hlavně vyhřátý kostelík.
Toť uplynulý první týden roku 2012. Přeji vám všem krásné další týdny tohoto roku.
V.

P.S.: Fotek je tam jenom devět a ještě jsou v trochu mizerné kvalitě. Neměla jsem s sebou foťák. Všechno je foceno mobilem.
V.

P.P.S.: Dalším tématem je, vlastně jsou moje Grafické práce do školy. Je pod číslem 36.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené