Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

22.1.12

Téma č.26 Voda

Tak, týden opět za námi. Ani se mi tomu nechce věřit.
Tématem byla voda.


A co se událo za uplynulý týden?? Nic moc. V pondělí jsem musela odjet do Olomouce a překonat hrazdu a kotoul dozadu. Oboje se povedlo. Zápočet je v indexu. To bylo teda až v úterý. Pak mě v úterý ještě čekal zápočet z keramiky, ten je taky zapsán. Středa probíhla jakš takš normálně. Stejně tak čtvrtek a pátek. Škoda, že nebyl volejbal. bylo by nás málo a kdo by platil ten nájem?? :-) V sobotu jsem byla v divadle na muzikálové pohádce Kráska a Zvíře v Městsském divadle v Brně. Bylo to úplně úžasné a říkala jsem si, že Městské divadlo opět nezklamalo. Pokud si budete chtít přečíst něco jako recenzi, tak ji snad brzy najdete. Z divadla jsme se s kamarádkou vracely za vydatného sněžení.Potom jsem zjistila, že ani florbal nebyl. Nesvítily světla.:) Neděle proběhla celkem v klidu. Po dlouhé době jsem byla na procházce a fotila. Jinak bych sem na toto téma neměla co dávat, tak jen proto.:)
Mějte se krásně a za týden s fotkami na téma Krajiny. Je to téma č.45. Šestky mě opustily. :)
V.

P.S.: Ještě cvičím. Jestli jsem vynechala jeden den, tak jsem dobrá. Asi mám dobrou motivaci.:)
V.

P.P.S.: Jen tak pro zajímavost. Letošní leden bude velice bohatý na články. Už teď jich tu je šest, což je o jeden více jako loni, o dva více jako v roce 2010 a o tři více jako roku 2009. A ještě není konec měsíce a nejsou zveřejněny všechny články. :)
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené