Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

31.12.23

25.12. - 31.12.2023

Poslední neděle a poslední den roku 2023. A co se dělo tento poslední týden?
Celkem nic moc. V pondělí ráno mše svatá. Zpívala jsem se sborem. Na oběd jsem byla doma. Následovala procházka na Střelnici podél lehce rozvodněné řeky. Byla to krásná procházka. Mám zase spoustu fotek. Přespala jsem u přítele.

Na druhý svátek vánoční jsem opět byla na mši svaté. Zpívala jsem, musela jsem. Odpoledne opět krátká procházka. A následně jsem přespala u přítele. Koukli jsme společně na dva filmy. Z toho jeden byl animovaný a jmenoval se Megamysl. U přítele jsem přespávala až do Nového roku.
Ve středu jsem se konečně trochu víc prospala. Do oběda jsem odpočívala a pak byla procházka ze Zbýšova do Ivančic. Krásných celých dvanáct kilometrů. Na velmi pozdní oběd jsem se stavila ve vietnamské restauraci. A pak busem zpátky do Zbýšova.
Večer jsem s přítelem koukla na film Stopařův průvodce galaxií. Celkem dobrý film. A pak už se mi chtělo spát.
Konečně jsem dočetla knihu Kalvárie a mše svatá. A zaměřila jsem se na Stoletého staříka, který vlezl z okna a zmizel. Spát jsem šla na gauči ve tři čtvrtě na dvanáct. Ve čtvrt na jednu jsem byla znovu vzhůru. Pak jsem usnula. Následně jsem byla opět vzhůru a tak to šlo až do rána. Proto se mi nechtělo z postele. Ale nakonec jsem vstala. Čekala na mě parádní a trochu dobrodružná procházka. Chvílemi jsem měla strach, že zahučím do Chvojnice. Nezahučela jsem. A často jsem nadávala na své koleno, že mi nedovoluje dělat věci, co jsem běžně dělávala. 
Cestou jsme si prohlédli jednu nádhernou chatu na úplné samotě. Trochu víc zablácení jsme se vrátili do civilizace. Jednou jsme překračovali řeku po padlém kmeni stromu. Jen se na něj dostat bylo docela zábavné, ale náročné a trochu i nebezpečné. Zvládli jsme to i se psem. A dostala jsem i poslední dárky.
Pozdní oběd byl v Nové vsi a pak cesta autem na byt a koukat na film. Hlavně odpočinek.
V pátek byla další vycházka. Tentokrát do Ketkovic na oběd a autem zpátky domů. Stihla jsem i mši svatou. Zpívala jsem, musela jsem. Večer jsem strávila ve společnosti v restauraci. Přespala jsem překvapivě doma. Nechtělo se mi v deset na byt.
V sobotu znovu budíček ráno na mši svatou. Nezpívala jsem. Pak jsem ještě na chvíli zalehla do postele. Po obědě jsem šla do Zbýšova. Navštívila jsem cestou taky jednu hospodu, kde se ještě mohlo kouřit. Po dloooouhé době. Taky jsem pěkně načihla. Cestou dál jsem málem vypustila duši. Večer jsem sedla ještě na autobus na setkání s přáteli. Domů jsem se dostala až kolem půlnoci. Docela zajímavé bylo ranní vstávání po necelých osmi hodinách spánku. Už dva dny po sobě jsem toho moc nenaspala.
Na mši svaté jsem zpívala a zjistila jsem, že budu zpívat i na Nový rok. Takže kromě Božího hodu jsem zase odzpívala celé svátky. Po mši jsem spěchala do Tesca na poslední nákup tohoto roku. Na bytě jsem naložila maso na další den. Odpoledne jsem vyrazila na Rénu, pěšky po cyklostezce. Skoro jsem vypustila duši. V knihobudce jsem objevila další knihu od Karla Maye, tak jsem si ji vzala. Taky by tam už nemusela po návratu být. Na cyklostezce se mi podařilo vyfotit datla na stromě.
Na Réně jsem si dala čaj a poseděla s přáteli u krbu. Pak rychle na jeden z posledních autobusů. Zbytek večera jsem hodlala strávit v pohodlí domova se čtečkou.
A to bude pro tento týden roku 2023.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené