Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

5.11.21

Šest let

Před šesti lety jsem poprvé opustila Evropu. Jen na týden.
Letěla jsem do své vysněné Svaté země. Letěla jsem z Vídně a tam jsem se i vrátila. Bylo tam nádherně. Hned bych se tam podívala znovu. Být na místech, kde žil Ježíš, kde se utvářely dějiny židovství i křesťanství.
Bohužel s mou prací se to nedá moc dobře zorganizovat. Zvlášť v dnešní době covidové. Tak snad se to brzy zlepší a já zase někam pojedu.
Letos jsem chtěla aspoň do Jordánska, ale nezadařilo se. Budu se modlit, aby to v budoucnu šlo.
Fotka je t roku 2015, je ze skalního města Petra v Jordánsku. Známá je z filmů Indiana Jones a Poslední křížová výprava a taky z filmu Transformers 2.
Vaše cestovatelská Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené