Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

23.7.20

Komety jsem se....

...nedočkala....
Nechtělo se mi tam na zahradě sedět celou noc. Vydržela jsem to čtvrt hodiny. V naprosté tmě, ale v překvapivém hluku. Čekala jsem, že bude ticho, ale někde se v hospodě bavili chlapi nad pivem. Rozumět jim naštěstí nebylo.
Jinka padala rosa (bylo slyšet kapání na listy) a společnost mi dělal komár (možná byli dva). Zaslechla jsem taky několik ptáků, jednoho jsem vyplašila (nechtěně) a na poli za zahradou se ozvala koroptev (nebo taky bažant).
Ale něco jsem přece jen vyfotila. Vyfotila jsem nasvícenou zámeckou věž. (Vzdálenost cca 625 m vzdušnou čarou.)

Teď přemýšlím, jestli se mám o kometu pokusit ještě dneska v noci nebo přes víkend. Uvidím.
Vaše Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené