Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

2.5.18

Hudební nástroje

Tak jsem opět rozšířila sbírku hudebních nástrojů...
Přibyly mi dvě flétny. Altová a sopraninová.
Na obě jsem samozřejmě hned musela hrát. Protože jsem prostě neodolala.
Tak to jsou ty dvě moje nové krásky.
Na altovou (ta delší) mám problém natáhnout prsty. Musím si je posunovat dolů. Pak když chci hrát na sopraninovou, tak si prsty zase dávám moc daleko od sebe a musím je posunovat nahoru. Je to zábavné. Peskovat sama sebe.
A tady už dávám fotku všech mých fléten. Možná k tomu přibude pak ještě jedna nebo možná i dvě nebo tři. Ještě si to pořádně rozmyslím.
To jsou moje holky flétnový. Od vrchu: altová, sopránová, sopraninová a příčná.
Na všechny se snažím hrát, tak snad se to brzy naučím...
Hudbě zdar!
Vaše nadšená Vanimaré

P.S.: Teď už se jdu zase učit Biblické vědy.
V.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené