Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

9.5.18

Flétny

Tak jsem se dokopala k tomu, abych vyfotila všechny svoje flétny.

Já vím, jsem cvok a někdy to vypadá, že nevím, co chci, ale j chci hrát na flétnu, příčnou flétnu. Plus samozřejmě ty všechny ostatní flétny, co doma mám.
Takže přidávám foto.
Začnu popisem zhora. Úplně nahoře je malá příčná flétna, na té jsem se učila správně foukat. Pak vedle ní je klasická velká příčná flétna. Svým způsobem zahraju stupnici C dur. Ale píská mi to a přeskakuje z oktáv do oktávy. Kdyby někdo věděl, co s tím, nechť se ozve. Ráda se tomu přiučím.
Pak je na řadě altová, s tou problém nemám, jen občas ji dost přefouknu. To stejné se týká sopránové a sopraninové.
Jsem prostě blázen, ale mám se za to ráda.
Jednou snad vyfotím všechny nástroje, co doma mám, včetně houslí a violy.
Hudbě ZDAR.
Vaše hudební Vanimaré

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené