Lepší je mlčet než planě kecat, nebo potom cítit zklamání z předešlého rozhovoru.

31.1.14

Spontální článek 15 a Jak pokračuji 15

Tak a je tu poslední Spotální článek, který se bude týkat Ari. Poslendí proto, že jsem ji dokončila. Ve Wordu měla 273 stran. Nevím, zda normostran, ale asi ne. Písmo Monotype Coursiva, velikost 12, řádkování 1celá. Rukou to bylo 915 stránek a taky osm sešitů.
Zveřejněno na blogu není vše, možná ani nebude. Konec je takový zvláštní. Z poslední kapitoly je zveřejněno pět stránek, tj. celkem 271 stran ve Wordu na blogu.
Taky se trochu rozrýpu v historii. Poslední Spontální článek a Jak pokračuji článek byl vydán 26. března roku 2013 v 14:55 hodin.
Taky jsem zapomněla splnit jeden slib, kdy jsem ve 14. článku slibovala příběh z pohledu Bera. V nejbližším týdnu splním. Dívala jsem se na to, co jsem už napsala a má to nějakých 30 stránek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Oblíbené